Termeni și condiții

 

Tarife si modalitati de plata:


 Toate prețurile exprimate pe site au atât TVA 9% inclus, cât și taxa de stațiune inclusă și sunt valabile pentru 1 noapte de cazare a:

  • doua persoane in cazul camerelor duble sau 2 adulti si 1 copil mai mic de 5 ani;
  • doi adulti si un copil mai mare de 5 ani sau 3 adulti in cazul camerelor triple;
  • doi adulti si 2 copii sau 4 adulti in cazul suita cu 2 dormitoare.

 

Aceste preturi NU includ micul dejun, acesta fiind un serviciu taxat suplimentar.


Conditii de cazare copii:

  • de până la 5 ani – cazare gratuită;
  • copii între 6 și 12 ani – se va percepe 50% din valoarea unui pat denumit supliment, cu sau fără asigurarea unui pat suplimentar în cameră;
  • copii peste 12 ani – se percepe tarif normal de adult.

 

Este acceptată plata cu:

  • numerar (RON);
  • cărți de credit (Visa, Master Card, Maestro);
  • transfer bancar;
  • card/ voucher de vacanță.


Rezervări, anulare rezervări, neprezentare, modificare și penalizare:


Rezervările PROVIZORII se fac în urma solicitării scrise pe e-mail, mesaj text, WhatsApp și în urma unui apel telefonic pe numarul +4 0734 027 196.
Rezervările efectuate devin valide numai după confirmarea în scris a disponibilității locurilor de cazare solicitate și, respectiv, după plata într-un interval de 48h a avansului.
Contravaloarea avansului reprezintă prima noapte de cazare și este NERETURNABIL! Dacă plata avansului este mai mare decat contravaloarea primei nopti de cazare și rezervarea este anulată înainte cu 10 zile de data sosirii, nu va exista nici o taxă începând cu a doua noapte. Dacă rezervarea este anulată mai târziu de 7 zile sau în caz de neprezentare, se va încasa 100% contravaloarea avansului transferat.
Rezervările fără avans trebuiesc confirmate cu o zi înainte de data sosirii și efectuat check-in-ul până la orele 14:00, în ziua cazării. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de anulare.
Politica hotelului este de a nu returna contravaloarea cazării în cazul plecării înainte de termenul de rezervare.
În cazul pachetelor turistice, rezervarea se garantează din momentul achitării unui avans de 30% din valoarea totală. Pentru pachetele speciale de Crăciun, Revelion, Paște sau alte oferte speciale, avansul reținut va fi de 50% din valoarea pachetului. Avansul nu este returnabil în cazul anulării pentru oferte și pachete!


Check in/ Check out:


Ziua începe la ora 14:00, oră check-in și se termină la ora 11:00, oră check-out.
În momentul cazării, toți oaspeții au obligația, de a prezenta receptionerului actul de identitate propriu și, după caz, al copiilor: cartea de identitate, pașaportul și, dupa caz, certificatul de naștere (în cazul copiilor), a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul comandat la o agenție de turism) și de a completa fișa de turist. Pensiunea își rezervă dreptul de a nu caza oaspeții fără acte de identitate.
Dacă rezervarea nu a fost achitată parțial/ integral, restul de plată/plata integrală a sejurului se face în momentul check-in-ului.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea pensiunii din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercăm să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.
La solicitarea clienților și când hotelul dispune de spații, se pot aplica, conform practicii internaționale, tarife speciale pentru rămânerea după ora 11:00 IN CAMERA – CHECK-OUT.
Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje gratuit, timp de 24 de ore.


Reguli interne:


Parcarea pensiunii este gratuita.

NU ne asumăm responsabilitatea pentru copiii lăsați nesupravegheați în spațiile din incinta pensiunii.
Administrația pensiunii nu este responsabilă de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.
În camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare pensiuneiere, tip minibar, destinate exclusiv păstrării băuturilor specifice acestui tip de serviciu. Răcitoarele minibar nu sunt in masura sa păstreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura păstrarea alimentelor pentru sugari și copii.
Din motive comerciale și sanitare, categoric nu se admite introducerea în incinta pensiunii și depozitarea în cameră, sau pe balcoane, a produselor alimentare și băuturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gătit/ încălzit în camerele de pensiune este strict interzisă. Pensiunea își rezervă dreptul de a evacua din pensiune persoanele care aduc și utilizează astfel de echipamente.
Nu este permisă părăsirea restaurantului cu bauturi și/ sau produse alimentare, pe durata sejurului. În cazurile excepționale (medicale), oaspeții se vor adresa șefului de sala sau managerului de restaurant.
Dacă sunt persoane care perturbă liniștea celorlalți oaspeți, în camerele de pensiune sau spațiile comune, pensiunea își rezervă dreptul de a evacua oaspeții respectivi.
Recomandăm ținuta decentă și respect, în restaurant și recepția pensiunii, atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personalul pensiunii.
Fumatul nu este permis în camere. Pensiunea dispune de spații special amenajate.
Clientul este răspunzator față de pensiune pentru daunele provocate celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului dacă greșeala/ intenția le poate fi imputată. Răspunderea hotelului nu se extinde asupra autovehiculelor sau încărcăturii acestora.


Animale de companie:


NU este permis accesul cu animale de companie!


Păstrarea liniștii în locație:


Orele de liniște sunt între 22:00 – 8:00.
Nu sunt acceptate boxe portabile în locație sau orice timp de sonorizare.


Conduita Turistilor și a Clientilor:


Pensiunea își rezervă dreptul de a-și selecta clientela în incinta, dependintele și spațiile de prestări servicii.
Clienții și turiștii vor respecta normele de conduita ale unității, precum și prevederile Legii nr. 61/ 1991 republicată, cu modificarile și completările ulterioare privind sancționarea faptelor de încălcare a unor norme de conviețuire socială, a ordinii și liniștii publice.
În virtutea acestei prerogative, pensiunea își rezervă dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care, prin atitudinea lor, aduc atingere imaginii pensiunii sau deranjează alți clienți ai pensiunii.
De asemenea, în baza unei liste întocmite, în funcție de antecedentele negative a unor turiști sau clienți, pensiunea își rezervă dreptul de a refuza o nouă cazare a turiștilor sau clienților care în sejururi anterioare au dat dovada de comportament inadecvat, necorespunzător și prin aceasta au creat un disconfort altor clienți sau turiști ai unității de cazare, și/ sau au adus prejudicii de orice natură unității de cazare. În situația în care, din orice motiv, acestor clienți sau turiști li s-a efectuat o rezervare de sejur, pensiunea va proceda la anularea sejurului și va înapoia sumele aferente cazării și a altor facilități (în situația în care s-au contractat) puse la dispoziție de unitatea pensiuneieră.


Program funcționare receptie si bar, program servire mic dejun:


Receptie:

  • Cazarea se face începând cu ora 14.00 pana la ora 18:00;
  • Eliberarea camerelor se face până în ora 11:00.


Bar:

  • Barul functioneaza in intervalul 8:00 – 21:00.


Restaurantul:

  • Restaurantul este deschis zilnic intre orele 8:00 si 21:00.


Fidelizare:


Ne rezervăm dreptul de a acorda bonusuri și discounturi în scopul fidelizării clienților noștri.


Clauze finale:


Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de CASA CENȚIU a luat cunoștință de termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat tacit.
Politica hotelului poate fi oricând modificată fără notificare.